Friday, June 26, 2009

kene tag........

Friday 26th June 2009

allo...sbnrnye niat di ati nk update psl transformers..tp disbbkn si kecik ni asyik mengaco je..so smpt siapkn soklan2 ni je..k mrs fuzzy peach, xde utang eh..hehe


1. Bekas kekasih saya adalah :

..seorang lelaki yang pernah disayangi, yg kini menjadi teman sejati, yg ingin kembali setelah melukai, dan TIDAK MUNGKIN disayangi lagi..

2. Saya sedang mendengar :

..lagu Crush – David Archuleta..wlpn dh lame tp still Dekat Di Hati..hehe..

3. Mungkin saya patut:

..pergi bercuti..(tp kt tpt yg xde H1N1 ler)

4. Saya suka :

..ketawe...jd tlg la bwat lawak yg best2 kt sy ye..

5.Sahabat-sahabat baik saya :

..memahami and best2 blake...

6.Saya tak paham :

..ble org suke cr kelemahan or lain instead of the good side…

7.Saya kehilangan :

..sesuatu yg m’beri mkne kpd hidup sye.....

8.Ada yang berkata :

..sy comel..haha, btul ke???...ape pn…thanx okay!!!


9.Makna nama saya :

..mata yg diredhai...spatutnye cahaye mate kn..;p


10.Cinta itu adalah :

..Cinta itu ‘complicated’…knape sush sgt utk meyukai org yg menyayangi n mengambil berat tntg kte? n sbaliknye....huhu…
But…love is soo special too..LOVE STRETCHES UR HEART N MAKE U BIG INSIDE..It makes our emotion like roller-coaster..sumtimes we feel like we r ‘the king of the world’…n sumtimes it was like ‘THE END’ of the world…



11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

..b’gmbire dan b’dukecite


12.Saya akan cuba :

..untuk sentiase m’improve diri sy..supaye ‘Hari ini lebih baik dari smlm’…

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :

Forever...berkekalan..hingga hjg nyawa…

14.Telefon bimbit saya :

..Sony K770i…

15.Bila saya terjaga dari tidur :

..tgk jam hp, n then minum air segelas


16.Saya paling tak suka apabila :

.ble org suke sgt cari kesalahan orang lain...come on la…nobody is perfect okay,,adekah anda perfect?..


17.Pesta/Parti adalah :

..makan time……n get 2gether wit frenz..of cz it’ll b a lot of fun



18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :


..my cat...tp dh ilang..huhu..


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

..zaman study kt U..best gler…….



20.Hari ini :

..the death of Michael Jackson
..suke lagu die Heal The World tu..huhu..


21.Malam ini saya akan :

..b’due-duean ngan asyraf...ahakz..nk main robot transformers ngan die...

22.Esok pula saya akan :

..pegi appointment..


23.Saya betul-betul inginkan :

..kerjaye yg stabil...


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

..pucat...cz xbrp chat..


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

..Of course la pusat membeli-belah....shopping n shopping..

26.Makanan Barat atau Jepun :

..Barat...



27.Bilik yang terang atau gelap :

..kalo nk tdo, gelap..kalo nk bace novels b4 sleeping, enough wit desk lamp,,mknenye xsuke terang2 sgt..

28.Makanan segera adalah :

..MCD...Radix Fried Chicken..ahakz.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

..bye mak…a’kum...

30.Siapa yang anda nak Tag?

..cik surney hasniey…;D

2 comments: